Інформація / Устименко Олег
29 гру 2018 12:00
ПриватБанк заблокував оплату карткою послуг Нової пошти

Про це повідомляють клієнти компанії і фінустанови.
В останні кілька місяців часто клієнти «ПриватБанку» скаржаться на те, що фінустанова блокує оплату послуг «Нової пошти» картою. Це відбувається через те, що логістична компанія списує гроші з кредитних карт і проводить їх не як переклад з карти на рахунок компанії, а як ніби клієнт перевів гроші через Приват24 з карти на карту. Це зменшує комісію, оплачувану компанією банку, але перекладає комісію на плечі клієнта. Про це розповів Олег Горохівський екс-керівник «ПриватБанку».
Варто зазначити, що державну фінустанову знімає додатково 4% за кожний переказ з кредитної картки клієнта при оплаті через термінал в «Новій пошті». 15 грудня найбільший держбанк вирішив заблокувати всі платежі, якщо вони проводяться у форматі «карти на карту». Подібні заходи прийняті для мінімізації комісій для клієнтів банку та захисту їх від зайвих витрат. До даної ініціативи приєднався нещодавно і «монобанк» єдиний в Україні банк без відділень.
«Нова пошта» зі свого боку заявила, що пропонувала фінустановам скасувати взагалі ці комісії. Однак банки відмовилися це зробити. Тому проблема на даний момент залишилася.