Інформація / Устименко Олег / Новини освіти
12 лют 2017 10:33
Програми 5-9 класів будуть підсилені навчальними матеріалами для формування ключових компетентностей.
В Україні за час незалежності було витрачено багато коштів на різні освітні проекти. В їх межах було вироблено цікаві продукти, але після завершення проектів ці продукти не використовуються, і знає про них лише обмежене коло вчителів.
Про це зазначала Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час свого виступу на форумі «Цифрове перетворення освіти» сьогодні, повідомляють в профільному міністерстві.
– Наша ідея – зібрати найкращі напрацювання і запровадити їх для використання в обов’язковій програмі. Не як окремі предмети, а щоб вони пронизували інші предмети і через них формували відповідні компетентності, зокрема й цифрову. Важливо, щоб ми не тільки говорили, але й діяли. Ми відкрили майданчик для публічного обговорення і роботи над удосконаленням програм. Влітку це була робота над програмами початкової школи, зараз на черзі базова. Якщо ви знаєте про цікаві матеріали, які таким чином можна адаптувати до використання в школах – пропонуйте, ми завжди відкриті до таких пропозицій, – закликала Міністр освітянську спільноту.
Як і влітку 2016 року, коли відбувалося оновлення програм для початкової школи, увесь процес оновлення програм базової школи буде прозорим і відкритим для громадськості. Обговорення проходитиме у кілька етапів. Після кожного з них на обговорення виставлятиметься оновлений документ, а також порівняльні таблиці, де вказуватимуться пропозиції, що були враховані, а також пропозиції, що враховані не були, з усіма відповідними обґрунтуваннями.
У своєму виступі Лілія Гриневич також наголосила, що саме цифрові технології є інструментом, який зможе зробити успішними наших дітей.
– Ми постійно шукаємо вчителів, які вчаться, які мають відкритий розум та натхнення. Жодні наші концепції, як би гарно ми їх не прописали, жодні закони, які ми можемо проголосувати у Верховній Раді, не спрацюють для кожної української дитини, якщо не зміниться вчитель, який безпосередньо працює з цією дитиною. Я вважаю, що такі спільноти – це точки розвитку для нашої освіти й країни загалом. І я вдячна вам за те, що ви вчитесь, що ви нестандартно мислите, що ви прагнете чогось нового – це дуже важлива риса саме для вчителя, – додала Міністр освіти і науки України.
Зараз МОН шукає рішення та ресурси, які допоможуть покращити доступ школярів по всій Україні до новітніх технологій.
– Ми цього року поставили в навчальні заклади 23тис комп’ютерів з ліцензійним програмним забезпеченням. Це програмне забезпечення дає можливість відслідковувати, як використовується комп’ютер. Зокрема, чи підключений комп’ютер до якісного Інтернету. Знаєте скільки комп’ютерів реально працюють в мережі? 20 відсотків. Зрозуміло, що ці комп’ютери, як правило, пішли в сільські школи, але це показує реальний стан справ, а не те, що нам показують на папері, – підкреслила Лілія Гриневич.
Вона наголосила: у більшості країн, де всі школи мають широкосмуговий доступ до Інтернету, до процесу підключення долучився соціально відповідальний бізнес.
– Наприклад, коли заходили з 3g, потім з 4g мобільні оператори, вони брали на себе підключення на певних територіях навчальних закладів. На жаль, нам ще не вдалося дійти до такого рівня соціальної відповідальності бізнесу, – розказала Міністр.
Про це зазначала Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час свого виступу на форумі «Цифрове перетворення освіти» сьогодні, повідомляють в профільному міністерстві.
– Наша ідея – зібрати найкращі напрацювання і запровадити їх для використання в обов’язковій програмі. Не як окремі предмети, а щоб вони пронизували інші предмети і через них формували відповідні компетентності, зокрема й цифрову. Важливо, щоб ми не тільки говорили, але й діяли. Ми відкрили майданчик для публічного обговорення і роботи над удосконаленням програм. Влітку це була робота над програмами початкової школи, зараз на черзі базова. Якщо ви знаєте про цікаві матеріали, які таким чином можна адаптувати до використання в школах – пропонуйте, ми завжди відкриті до таких пропозицій, – закликала Міністр освітянську спільноту.
Як і влітку 2016 року, коли відбувалося оновлення програм для початкової школи, увесь процес оновлення програм базової школи буде прозорим і відкритим для громадськості. Обговорення проходитиме у кілька етапів. Після кожного з них на обговорення виставлятиметься оновлений документ, а також порівняльні таблиці, де вказуватимуться пропозиції, що були враховані, а також пропозиції, що враховані не були, з усіма відповідними обґрунтуваннями.
У своєму виступі Лілія Гриневич також наголосила, що саме цифрові технології є інструментом, який зможе зробити успішними наших дітей.
– Ми постійно шукаємо вчителів, які вчаться, які мають відкритий розум та натхнення. Жодні наші концепції, як би гарно ми їх не прописали, жодні закони, які ми можемо проголосувати у Верховній Раді, не спрацюють для кожної української дитини, якщо не зміниться вчитель, який безпосередньо працює з цією дитиною. Я вважаю, що такі спільноти – це точки розвитку для нашої освіти й країни загалом. І я вдячна вам за те, що ви вчитесь, що ви нестандартно мислите, що ви прагнете чогось нового – це дуже важлива риса саме для вчителя, – додала Міністр освіти і науки України.
Зараз МОН шукає рішення та ресурси, які допоможуть покращити доступ школярів по всій Україні до новітніх технологій.
– Ми цього року поставили в навчальні заклади 23тис комп’ютерів з ліцензійним програмним забезпеченням. Це програмне забезпечення дає можливість відслідковувати, як використовується комп’ютер. Зокрема, чи підключений комп’ютер до якісного Інтернету. Знаєте скільки комп’ютерів реально працюють в мережі? 20 відсотків. Зрозуміло, що ці комп’ютери, як правило, пішли в сільські школи, але це показує реальний стан справ, а не те, що нам показують на папері, – підкреслила Лілія Гриневич.
Вона наголосила: у більшості країн, де всі школи мають широкосмуговий доступ до Інтернету, до процесу підключення долучився соціально відповідальний бізнес.
– Наприклад, коли заходили з 3g, потім з 4g мобільні оператори, вони брали на себе підключення на певних територіях навчальних закладів. На жаль, нам ще не вдалося дійти до такого рівня соціальної відповідальності бізнесу, – розказала Міністр.