Погода: Мошни C Графік роботи: Пн-Чт: 8.00 - 17.15, Пт: 8.00 - 16.00 (Обідня перерва: 13.00 - 14.00)
Інформація / Устименко Олег 10 жов 2019 12:00

Це змінило уявлення про формування планет: Астрономи відкрили планету-гіганта, “існування якої неможливо”Міжнародна команда астрономів відкрила планету-гіганта, якої не повинно існувати згідно сучасним теоріям формування планет.

Про це повідомляє Science.

Планета розташована на відстані у 30 світлових років від Землі і схожа на Юпітер. При цьому дивно те, що вона обертається навколо маленької зірки – “червоного карлика”. Наголошується, що раніше вважалося, що навколо таких зірок можуть обертатися тільки невеликі планети.

“Раніше була поширена думка, що таких планет просто не існує. Але ми не могли бути в цьому впевнені, оскільки за крихітними зірками дуже складно спостерігати, вони дуже бляклі”, – розповів про відкриття астроном Пітер Вітлі з британського університету Уоріка.

Він також додав, що маленькі зірки, такі як “червоні карлики” зустрічаються набагато частіше таких великих небесних тіл, як Сонце. При спостереженні за “карликом” GJ 3512, що змінив уявлення вчених про формування планет, астрономи використовували телескопи із США та Іспанії.