Інформація / Устименко Олег
17 вер 2017 00:25
"Укрпошта" стає ближчою до користувачів послугами
“Укрпошта” запустила чат-бот в месенджері Telegram. Можливості чат-бота включають в себе пошук і відстеження відправлення за номером, повідомлення про зміну статусу посилки, пошук відділення і його геолокації за індексом і ознайомлення клієнтів з базовими тарифами компанії.
Про це йдеться в повідомленні компанії, пише “Економічна правда“.
В майбутньому функціонал чат-бота буде розширюватися для того, щоб якісно відповідати на запити користувачів. Зокрема, будуть поповнюватися мовні модулі і доданий тарифний калькулятор для того, щоб бот міг розрахувати вартість клієнтського відправлення.
Найближчим часом чат-боти будуть запущені на інших платформах – Messenger від Facebook і Viber.
Про це йдеться в повідомленні компанії, пише “Економічна правда“.
В майбутньому функціонал чат-бота буде розширюватися для того, щоб якісно відповідати на запити користувачів. Зокрема, будуть поповнюватися мовні модулі і доданий тарифний калькулятор для того, щоб бот міг розрахувати вартість клієнтського відправлення.
Найближчим часом чат-боти будуть запущені на інших платформах – Messenger від Facebook і Viber.