Інформація / Устименко Олег / Суспільство
22 лют 2022 15:00
Цьогоріч запустять мобільний застосунок «еВетеран»
Упродовж 2022 року має відбутися повноцінний запуск мобільних застосунків “еВетеран”.
Про це Укрінформу повідомили у Міністерстві у справах ветеранів у відповідь на інформацій запит.
"Планується, що повноцінний запуск нативних мобільних застосунків “еВетеран” відбудеться протягом 2022 року після врегулювання організаційних питань з боку Донора", - йдеться у відповіді.
У Мінветеранів зазначають, що розробка мобільних застосунків здійснюється в межах проєкту “Підтримка ЄС для сходу України - відновлення, зміцнення миру та урядування” за підтримки Програми ООН в Україні з відновлення та розбудови миру (Донор).
Основними функціями мобільних застосунків “еВетеран” буде: надання інформації щодо отримання послуг та можливості подати запит на отримання послуг психологічної реабілітації, санаторно-курортного лікування та професійної адаптації (перепідготовки); надання інформації щодо територіальних підрозділів Мінветеранів та підрозділів з питань соціального захисту; надання інформаційної підтримки при роботі із запитами щодо отримання послуг (приймання, обробка, супровід).
Застосунки мають з'явитися на ресурсах AppStore і PlayMarket.
Про це Укрінформу повідомили у Міністерстві у справах ветеранів у відповідь на інформацій запит.
"Планується, що повноцінний запуск нативних мобільних застосунків “еВетеран” відбудеться протягом 2022 року після врегулювання організаційних питань з боку Донора", - йдеться у відповіді.
У Мінветеранів зазначають, що розробка мобільних застосунків здійснюється в межах проєкту “Підтримка ЄС для сходу України - відновлення, зміцнення миру та урядування” за підтримки Програми ООН в Україні з відновлення та розбудови миру (Донор).
Основними функціями мобільних застосунків “еВетеран” буде: надання інформації щодо отримання послуг та можливості подати запит на отримання послуг психологічної реабілітації, санаторно-курортного лікування та професійної адаптації (перепідготовки); надання інформації щодо територіальних підрозділів Мінветеранів та підрозділів з питань соціального захисту; надання інформаційної підтримки при роботі із запитами щодо отримання послуг (приймання, обробка, супровід).
Застосунки мають з'явитися на ресурсах AppStore і PlayMarket.