Інформація / Устименко Олег / Економіка / Черкаський район. Новини
07 чер 2016 11:49
З серпня всі держзакупівлі мають стати електронними.
Розпорядженням райдержадміністрації прийнято рішення, що через електронну систему ProZorro мають відбуватися всі закупівлі, які вартують понад 20 тисяч гривень.
Про це у ході координаційної наради поінформувала начальник фінансового управління райдержадміністрації Ганна Шокот.
- Закон про електронні державні закупівлі вводиться поетапно. Поки використання електронної системи є добровільним, але з 1 серпня ця система буде обов'язковою для всіх, - наголосила вона.
Першими спробували здійснити закупівлю товарів через електронні торги у відділі освіти. Там кажуть система має як переваги, так і недоліки.
- Ми зареєстрували на сайті у жовтні минулого року і закупляли спортивний інвентар у школи району. Товар отримали неякісний, який нам потім замінили. Друга покупка – це папір для відділу освіти. Проблем з ним не було. Система зручна у користуванні, однак через відсутність у списку не добропорядних продавців та неможливість перевірити якість товару виникають деякі проблеми, - каже начальник відділу освіти Людмила Григорчук.
Решта керівників кажуть, що організації, які вони очолюють, зареєстровані як замовники на бізнес-майданчиках системи електронних закупівель ProZorro.
- Ви маєте два місяці, аби апробувати систему, щоб потім у ході роботи не виникало проблем, - наголосив присутнім заступник голови РДА Петро Коренюк.
Про це у ході координаційної наради поінформувала начальник фінансового управління райдержадміністрації Ганна Шокот.
- Закон про електронні державні закупівлі вводиться поетапно. Поки використання електронної системи є добровільним, але з 1 серпня ця система буде обов'язковою для всіх, - наголосила вона.
Першими спробували здійснити закупівлю товарів через електронні торги у відділі освіти. Там кажуть система має як переваги, так і недоліки.
- Ми зареєстрували на сайті у жовтні минулого року і закупляли спортивний інвентар у школи району. Товар отримали неякісний, який нам потім замінили. Друга покупка – це папір для відділу освіти. Проблем з ним не було. Система зручна у користуванні, однак через відсутність у списку не добропорядних продавців та неможливість перевірити якість товару виникають деякі проблеми, - каже начальник відділу освіти Людмила Григорчук.
Решта керівників кажуть, що організації, які вони очолюють, зареєстровані як замовники на бізнес-майданчиках системи електронних закупівель ProZorro.
- Ви маєте два місяці, аби апробувати систему, щоб потім у ході роботи не виникало проблем, - наголосив присутнім заступник голови РДА Петро Коренюк.