Інформація / Устименко Олег / Надзвичайні події
10 чер 2016 17:25
НБУ попереджає про телефонні шахрайства із банківськими картками.
Національний банк України попереджає про зростання кількості випадків нового виду шахрайства – крадіжки даних платіжної картки за допомогою зовнішніх систем інтерактивних голосових відповідей (IVR).
Про це повідомляє "finance.ua", посилаючись на прес-службу регулятора.
"У цій схемі держателям платіжних карток дзвонять не шахраї, а запрограмовані ними роботи, які від імені "банку" просять надати інформацію про платіжну картку або логін / пароль від веб-банкінгу, які необхідні для здійснення платежу", – йдеться в повідомленні.
У НБУ відзначають, що дані платіжної картки (повний номер карти, термін її дії, код CVV / CVC-2, ПІН-код до карти), логін і пароль для входу в веб-банкінг є конфіденційними і клієнти не повинні їх надавати іншим особам (в тому числі працівникам банків, в яких ви маєте відкриті карткові рахунки). Працівники банку ні за яких обставин не будуть і не мають права дзвонити клієнтові із запитом такої інформації.
Про це повідомляє "finance.ua", посилаючись на прес-службу регулятора.
"У цій схемі держателям платіжних карток дзвонять не шахраї, а запрограмовані ними роботи, які від імені "банку" просять надати інформацію про платіжну картку або логін / пароль від веб-банкінгу, які необхідні для здійснення платежу", – йдеться в повідомленні.
У НБУ відзначають, що дані платіжної картки (повний номер карти, термін її дії, код CVV / CVC-2, ПІН-код до карти), логін і пароль для входу в веб-банкінг є конфіденційними і клієнти не повинні їх надавати іншим особам (в тому числі працівникам банків, в яких ви маєте відкриті карткові рахунки). Працівники банку ні за яких обставин не будуть і не мають права дзвонити клієнтові із запитом такої інформації.