Погода: Мошни C Графік роботи: Пн-Чт: 8.00 - 17.15, Пт: 8.00 - 16.00 (Обідня перерва: 13.00 - 14.00)
Інформація / Устименко Олег 14 січ 2023 11:00

Що робити, якщо зникла мережа стільникового оператора

Що робити, якщо зникла мережа стільникового оператора
Національний роумінг – це використання потужностей всіх українських операторів стільникового зв’язку у випадку, якщо немає можливості користуватись послугами свого оператора.

Що варто знати про використання національного роумінгу для абонентів:

назва мережі може змінитись на одного з інших національних операторів (lifecell, Kyivstar, Vodafone). Це означає, що наразі для зв’язку ви використовуєте потужності іншого оператора;
національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів;
тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно із тарифним планом вашого оператора.

Зміна мережі оператора виконується автоматично шляхом налаштування телефону «автоматичний вибір мережі».

Якщо зв’язок вашого оператора зник, а автоматично перейти до іншого не вдалося, спробуйте обрати іншу мережу за допомогою ручного режиму.

Ось як це зробити:

На Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор.
На iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.

Далі потрібно виконати наступні кроки:

Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.
Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS та доступу до інтернету.

Важливо: оператори стільникового зв’язку просять раз на день намагатись вручну повернутись (під’єднатися) до «рідної мережі».
Наверх