Інформація / Устименко Олег
14 січ 2023 11:00
Що робити, якщо зникла мережа стільникового оператора
Національний роумінг – це використання потужностей всіх українських операторів стільникового зв’язку у випадку, якщо немає можливості користуватись послугами свого оператора.
Що варто знати про використання національного роумінгу для абонентів:
назва мережі може змінитись на одного з інших національних операторів (lifecell, Kyivstar, Vodafone). Це означає, що наразі для зв’язку ви використовуєте потужності іншого оператора;
національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів;
тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно із тарифним планом вашого оператора.
Зміна мережі оператора виконується автоматично шляхом налаштування телефону «автоматичний вибір мережі».
Якщо зв’язок вашого оператора зник, а автоматично перейти до іншого не вдалося, спробуйте обрати іншу мережу за допомогою ручного режиму.
Ось як це зробити:
На Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор.
На iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.
Далі потрібно виконати наступні кроки:
Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.
Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS та доступу до інтернету.
Важливо: оператори стільникового зв’язку просять раз на день намагатись вручну повернутись (під’єднатися) до «рідної мережі».
Що варто знати про використання національного роумінгу для абонентів:
назва мережі може змінитись на одного з інших національних операторів (lifecell, Kyivstar, Vodafone). Це означає, що наразі для зв’язку ви використовуєте потужності іншого оператора;
національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів;
тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно із тарифним планом вашого оператора.
Зміна мережі оператора виконується автоматично шляхом налаштування телефону «автоматичний вибір мережі».
Якщо зв’язок вашого оператора зник, а автоматично перейти до іншого не вдалося, спробуйте обрати іншу мережу за допомогою ручного режиму.
Ось як це зробити:
На Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор.
На iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.
Далі потрібно виконати наступні кроки:
Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.
Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS та доступу до інтернету.
Важливо: оператори стільникового зв’язку просять раз на день намагатись вручну повернутись (під’єднатися) до «рідної мережі».