Погода: Мошни C Графік роботи: Пн-Чт: 8.00 - 17.15, Пт: 8.00 - 16.00 (Обідня перерва: 13.00 - 14.00)
Інформація / Суспільство 25 гру 2022 18:00

Щодо оформлення паспорта громадянина України та закордонного паспорта після одруження

Щодо оформлення паспорта громадянина України та закордонного паспорта після одруження
Українці – незламна нація. І це ми доводимо щодня. Попри всі тимчасові труднощі намагаємося жити повноцінним життям, з оптимізмом та великою вірою у серці. Цінуємо та відзначаємо кожне свято у житті по-особливому цінне.

Про це інформує Черкаський відділ УДМС у Черкаській області.

На початку зими дві пари молодят у день весілля відвідали Міграційну службу. Перечекати в укритті повітряну тривогу, дочекатися ввімкнення світла, щоб укласти в РАЦСі шлюб та податися до Міграційної служби оформити новий паспорт – це історія про пересічних українців, про дві пари черкащан, які звернулися за отриманням послуг до Черкаського відділу УДМС у Черкаській області.

Олег і Вікторія після державної реєстрації шлюбу вирішили якнайшвидше подати заяву на оформлення ID-картки нареченій у зв’язку зі зміною прізвища. Без зволікань вона отримає новий біометричний паспорт громадянина України у формі картки.

А от молодята Дмитро та Інна прийшли до підрозділу Міграційної служби з групою підтримки близьких людей. Цього разу документи обмінювали нареченому у зв’язку зі зміною прізвища після реєстрації шлюбу. Хлопець вирішив зекономити свій час та скористався послугою з одночасного оформлення ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Невдовзі отримає відразу два нові документи.

Все частіше у свій особливий день – день весілля – наречені відвідують підрозділи Міграційної служби. Вони знають, що ми вміємо фіксувати щастя, яке відобразиться на світлині в паспорті.

Як створюється паспорт відвідувачі мають змогу дізнатися з листівок у підрозділах. Там стисло про всі етапи створення біометричних документів та найпопулярніші електронні сервіси ДМС.

Також нагадуємо. що починаючи з травня 2022 можна отримати послугу одночасного оформлення ID-картки та закордонного паспорта. Однією з підстав для отримання послуги є обмін у зв‘язку із зміною персональних даних. Зазначимо, що надання нової послуги стало можливим після набрання чинності постанови КМУ від 07.05.2022 № 541 «Про реалізацію експериментального проекту щодо одночасного оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обміну паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон».

Паспорт громадянина України у формі ID-картки є   документом,  що посвідчує особу та  підтверджує громадянство на території України. На сьогоднішній день ID-картка відповідає найсучаснішим міжнародним стандартам у сфері безпеки документів. Завдяки вбудованому електронному безконтактному носію (чіпу), який містить персональні та біометричні  дані власника її неможливо підробити або скопіювати.

Для оформлення паспорта громадянина України в разі зміни прізвища, імені, по батькові особа подає:

1) паспорт, що підлягає обміну;
2) документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (крім випадків коли строк дії паспорта закінчився);
3) довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера) – за умови реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів або отримання повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера). Якщо така інформація подавалася під час оформлення паспорта, що підлягає обміну відповідні документи не надаються;документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті:
4) про місце проживання - довідку про реєстрацію місця проживання особи або довідку про зняте місце проживання (за зразками наведеними у додатках 13, 16 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою КМУ № 207 від 02.03.2016) або довідку про реєстрацію місця проживання (видану до 04.04.2016 за зразком наведеним у додатку 11 до Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних документів, затвердженого наказом МВС від 22.11.2012 № 1077). Довідка надається у разі зміни інформації про місце проживання, після дати видачі паспорта, що підлягає обміну;
5) про шлюб і розірвання шлюбу — свідоцтво про шлюб, свідоцтво пророзірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови укладення шлюбу або реєстрації акту цивільного стану про його розірвання після видачі паспорта який обмінюється);
6) про зміну імені — свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови зміни прізвища, імені або по батькові після дати видачі паспорта який обмінюється).

За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, подається письмова заява (довільної форми) та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:

- паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїзний документ дитини;
- документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
- раніше видані паспорта на ім’я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.

Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для оформлення паспорта, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально. Оригінали документів повертаються особі (крім документів, що підтверджують сплату адміністративного збору та державного мита) або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.

Для подачі заяви на оформлення паспорта у вигляді картки маєте змогу прийти безпосередньо в обраний підрозділ Міграційної служби або ж спланувати відвідання підрозділу за допомогою електронної черги.

Додатково нагадуємо, запис до електронної черги Черкаського відділу Управління ДМС у Черкаській області можна здійснити трьома способами:

- через термінал у підрозділі міграційної служби;
- через термінал у підрозділі міграційної служби, отримавши талон у поточну чергу протягом дня;
- через онлайн-сервіс «Електронна черга» на сайті ДМС → https://dmsu.gov.ua/services/online.html.

Окрім цього, проконсультує, допоможе записатися в електронну чергу та відслідкує готовність документа – чат-бот ДМС у Viber чи Telegram (покликання теж на сайті ДМС).

Додаткова інформація за телефонами Черкаського відділу (0472) 63-74-55 та «гарячої» лінії Управління ДМС України в Черкаській області (0472) 54-09-60.
Наверх