Погода: Мошни C Графік роботи: Пн-Чт: 8.00 - 17.15, Пт: 8.00 - 16.00 (Обідня перерва: 13.00 - 14.00)
Черкаський район. Новини / Відео 24 июн 2015 09:01

У село під Черкасами автобуси відмовляються їздити через ями

У село під Черкасами автобуси відмовляються їздити через ямиТо яма, то канава. Все частіше українські водії називають вітчизняні дороги - напрямками. А ось під Черкасами перевізники і зовсім відмовляються від деяких маршрутів. Все через доріг, які роками не ремонтувалися.

По цій дорозі не те що на машині не проїхати, пішки не пройти. Пенсіонер Олександр Короткий угробив в цих ямах уже два велосипеди. А скільки машин залишили тут глушники та колеса навіть не злічити. Останній раз цю дорогу ремонтували років 10 тому.

"Тут перед виборами ... я не знаю скільки, не цікавився, тут КрАЗи, КАМАЗи відсів сюди, я не знаю скільки машин викидали, канави позаделивалі. Зараз де відсів? Ні ... втратили гроші? Втратили! І нікому воно не треба ", - розповідає житель села Вергуни Олександр Короткий.

Автобус тут практично не побачиш. АТП бояться ставити їх на рейси. А ті, хто все ж таки виходить на маршрут, їздять на свій страх і ризик. Правда, пасажирів беруть не всіх, а тільки з грошима.

"Просять, щоб зайвий раз пенсіонерів не катати, бо іншим разом їдуть, щоб місце зайняти. І я прошу, не надто слухаються. Чи не катайтеся, менше буде ламатися автобус. Тут тільки напрямок, а не дорога", - говорить водій автобуса Олександр Новосілетскій.

Нещодавно перевізники і зовсім поставили селянам ультиматум. Мовляв, якщо дорогу не відремонтують, в Вергуни більше не заїде жоден автобус. У сільраді виправдовуються: це не в їх компетенції.

"Село не ремонтує, тому що це не власність сільської ради. Власник цієї дороги - служба автомобільних доріг області, а витрачання коштів, це нецільове використання коштів. Тут зовсім інша стаття відповідальності за бюджет і ми не маємо права цього робити", - стверджує глава сільради Вергунов Микола Дегтяр.

Це - будівля служби утримання доріг Черкаської області. Всередині воно більше нагадує режимний об'єкт. На вході - дві камери спостереження та домофон. Секретар судорожно намагається викликати керівництво.

Один із заступників начальника пояснює: грошей на ремонт цієї дороги не було і поки не передбачається. Ця траса місцевого значення. Ремонт тільки одного її кілометри коштує від 8 до 10 мільйонів гривень. Та й сенсу шукати кошти немає. В недалекому майбутньому, подібні дороги уряд планує передати на баланс місцевих бюджетів.

"Акциз, який повинен залишатися тепер на місцях, він може бути використаний, зокрема, на дороги. І це рішення приймає безпосередньо місцева громада", - пояснює заступник начальника Служби утримання доріг у Черкаській області Ігор Прядун.

Цей закон Верховна рада прийняла 2 червня. Але коли він запрацює, поки не ясно. Тим часом, жителі сусіднього з Вергун села Білозір зневірившись, вирішили самі боротися з бездоріжжям. Ями на центральній трасі люди просто залили цементом.
 
Джерело: http://podrobnosti.ua/
Наверх